Thursday 27 May 2010

PENYAKIT PALING BERBAHAYA


Asslamualaikum..hari ni aku blur..minggu depan last imtihan..Alamak!perasaan semalam.. Aduhai!perasaan hari nie..besok?Arghhh!!!..hahaha..Apa aku nak buat?angkat buku je dah sehari..Alihkan kitab-kitab ke tempat studi 2 hari,sediakan perkakas studi berhari-hari sampailaaa......Hari imtihan kot?Xper..aku pejuang kamikaze,berani mati,tapi takut nak bukak kitab!hahaha.ishh..Apahal pulak kene dengan sistem saraf aku stat taun nie..MALEH! KASLAN ! LAZY ! LANDUO ! GEEULEUN ! TAIDA NA! Dan banyak lagi bahasa lain seluruh dunia tapi makna yang itu..Penyakit  saraf ni dah terkenal merosakkan banyak tamadun tamadun purba kat dunia ini.kakakaka..


Contoh pesakit pesakit yang dah mencapai tahap kritikal:


'dah takdir'


maleh lak aii nak tebuk kelapo,bang air kelapo satu!


budak merah:'apo berat bonar eden ni!'
budak kuning:'weh alang alang terus bawak aku balik umah k!'
ref:foul foul!


'bang.poie lar tangkap ikan ,nak wat lauk'
'awak ni,kan saya tgh layan af8 ni,posa la ari ni!'


burp!fuhh cite adamaya ari ni!


yang ni sebijik aku kat umah(penulis)ahahah


tempah online susu ibu

Hahaha...bahayo kan sakit nie?lopaih ni aku tak nak malas dah,sobab bilo aku malas cam malas nak masak,syahir marah!haha,kalau malas studi lagi ramai marah,jadi mari lah kita semua cegah bersama penyakit yang membuatkan umat kita ni pupus cepat.Tapi kalau nak rajin kena cari contoh rajin kan?jadi contoh rajin kita untuk minggu ni,model of the week-



hahaha!mamat ni maso 2,3 taun lopaih,dio rajin sangat sebelum 
menghadapi penyakit maleh!Sekarang ni terdampar atas pulau
minbar islam berbekalkan sebuah komp untuk berFB..hohoho

Nasehat buat semua,jom join kempen JOM!KE KULIAH! oleh MTP RUMAH NEGERI SEMBILAN KAHERAH...aku?esok.esok...



2 comments:

  1. hahahaha...
    klaka..
    jangan malas2...
    wat exam betul2 okeh..
    moga jadi insan soleh

    ReplyDelete
  2. haha..dah azali..nak wat camner..insyaAllah..cube..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...