Saturday 1 January 2011

HENTIKAN RASA BONGKAKMU!!

CUKUP!!..eh..macam ade kontroversi pulak kalimah ini..Bismillahirahmanirahim..salam ukhwah para sahabat..
saya pernah menjadi insan yang bongkak dan sombong kepada ilmu Allah..dan saya sedar serta harap tidak terlambat..sentiasa merasakan diri dah cukup,muka hensem sedangkan biasa sangat,duit banyak sedangkan cuma pinjaman zakat,hidup senang dengan hiburan dan keselokaan duniawi ini..pandangan saya buta,hati saya pernah keras terhadap zikir zikir pelmbut hati..rupa -rupanya ini semua nikmat yang Allah bagi..tapi rasa syukur saya sedang sedang sahaja..Astagfirullah Al Azhim.mari kita insafi bersama nya.jangan pernah mengeluh akan kesakitan dan kesusahan kita hadapi..Allah sangat sayangkan kita dengan rahmah dan maghfirahNya

disini,saya hidangkan video merdu milik ahmed bukhethir ini untuk kalian lazati..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...